Pirmyn į turinį

Mano įstabioji ir absurdiškoji kvepalų pirkimo internetinėje parduotuvėje „Kvepalų sala” istorija

Papasakosiu čia vieną tokią istoriją, kuri man nutiko prieš keletą savaičių perkant kvepalus internetinėje parduotuvėje „Kvepalų sala“.

Nes nu kažkaip. Neišeina nereaguot, kai atsiduriu absurdiškose situacijose.

Taigi, prieš daugiau negu mėnesį mama paprašė jai nupirkti mėgstamus kvepalus Lanvin Eclat de Fleurs. Kadangi ne paslaptis, kad perkant internetu tikrai daug dalykų galima įsigyti kur kas pigiau negu įprastose parduotuvėse, nutariau jos norimą kvapą surasti kurioje nors internetinėje parduotuvėje.

Taip atradau parduotuvę „Kvepalų sala“, kuri siūlė išties gerą kainą. Ypatingas pasiūlymas – 23,77 eur už 100ml.

Skamba pernelyg gerai, kad būtų tiesa? Šiaip tai joa, todėl nutariau pasigooglinti, ar apie „Kvepalų salą” nerasiu kokių nors blogų atsiliepimų. Juk, jeigu jie prekiauja kokybės neatitinkančiomis prekėmis, tikrai apie tai kas nors bus parašęs. Parduotuvė atrodo didelė, solidi ir pakankamai ilgai begyvuojanti.

Googlinu “Kvepalų sala atsiliepimai“. Na ką, 99% rastų atsiliepimų super geri. Ai, o už tokią kainą parduodamas testeris. Na, kadangi perku ne dovanai, o šiaip kasdieniam naudojimui, tiks ir testeris, juk kvapas toks pats. Savo tinklapyje kvepalusala.lt teigia, kad visi jų parduodami kvepalai yra 100% originalūs ir iš jų įsigyti klastočių neįmanoma. Be to, vos truputį aukštesne kaina šiuos kvepalus galima įsigyti ir kitose internetinėse parduotuvėse. Puiku, perkam.

Kvepalų sala

(Screenshot‘as iš jų puslapio).

Po kelių dienų „Kvepalų salos” užsakymas pasiekė mano mamą. Gavau žinutę: „Kažkokie lyg per saldūs“. (Mama šiuos kvepalus buvo turėjusi anksčiau).

Grįžau į Panevėžį, apžiūrėjau gautą prekę. NU ĮDOMU. Ne tik kvapas, bet ir vaizdas, taip švelniai pasakius, nelabai toks, koks turėtų būti.

Visur ir visada matytas skystis šių kvepalų buteliuke buvo ORANŽINIS. Nu, matot nuotraukoj (kairėje – kaip turėtų atrodyti, dešinėje – kaip atrodė tas, kurį gavau).

Ir kvapas toks… Hm, nu lyg ir truputį panašus, bet nu ne, ne toks. Toks labiau generic saldus gėlių kvapas, bet be tų būtent Lanvin būdingų natų. Bandžiau purkšt ir į orą, ir ant odos, ir palaukt, ir vėl uostyt, nu ne, kažkas ne taip.

Dar tokia viena įdomi detalė.

Lanvin Eclat de Fleurs natos turėtų būti štai tokios:

Viršutinės natos: kriaušė.

Vidurinės natos: frezija, rožė, jazminas.

Pagrindinės natos: santalas, baltasis muskusas.

Prie „Kvepalų salos” atsiųsto buteliuko prisegtoje etiketėje buvo nurodytos tokios natos (foto):

Viršutinės natos: kriaušė.

Vidurinės natos: nektarinas, žibuoklių lapai.*

Pagrindinės natos: santalas, baltasis muskusas.

(Net kvepaplusala.lt pateiktame prekės aprašyme tokių natų nerasit)

Nu ir tas arabiškas (?) užrašas. Hm. O užrašas ant buteliuko ne skaisčiai sidabrinis, o su lengvu bronzos atspalviu.

Ai, ir dar. Ant pakuotės parašyta “NOT FOR SALE”. Tai, pasirodo, reikštų, kad šitas dalykas kaip ir neturėtų būti parduodamas.

Nu blem, nu negerai. Nu ok, galvoju, parašysiu jiems patiems ir paklausiu, kaip čia galėtų būti. Nes nu tikrai įdomu. Prisipažinsiu, apsimečiau naivesne negu esu ir uždaviau keletą klausimų, nes buvo labai įdomu, ką pasakys. Susirašinėjimą matote apačioje.

Okei, paprasčiausia kaip ir būtų grąžinti prekę, kaip ir siūlo pardavėjai, bet man kažkaip nelabai norisi eiti paprasčiausiu keliu, jei gavau abejotinos kokybės daiktą, kuris pristatomas kaip kokybiškas. Be to, grąžinant kvepalus, kuriais esu nepatenkinta, siuntimo išlaidas reikėtų apsimokėti pačiai.

Pala, pala, man parduoda abejotinos kokybės prekę ir aš dar turiu apmokėti siuntinėjimą? Nu ne, taip nesidaro.

O jei „Kvepalų sala” taip pelnosi (galimai) apgaudinėdami žmones? Taigi negalima tylėt. Nu ir tipo. Kas kitas, jeigu ne mes.

Reklama:

Taigi, nepagailėjau savo laiko ir kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pateikiau visą šią informaciją su tokiais nurodytais reikalavimais:

„– Reikalavimai priklausys nuo išvadų. Jei mano spėjimai teisingi, ši internetinė parduotuvė turėtų atsakyti už apgaulingą veiklą bei, žinoma, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei kompensuoti siuntimo išlaidas. Jei mano spėjimai yra klaidingi, tik pasidžiaugsiu vis dėlto įsigijusi originalią prekę ir atsiprašysiu už sugaištą Jūsų laiką.

Deja, tarnyba performulavo mano reikalavimus perduodama juos pardavėjui ir nurodė tik tiek:

„Grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei kompensuoti siuntimo išlaidas.

Na ką gi, kažkaip tikėjausi, kad Vartotojų teisių tarnyba turi daugiau galių, bet nu ką padarysi. Bet bent jau tikrai žinos, kur galėčiau kreiptis.

Taigi, parašiau laišką jų atstovei R. Stanikaitytei (iš kurios ir gavau patvirtinimą apie priimtą skundą) klausdama, į kokias tarnybas galėčiau kreiptis dėl įtariamos klastotės.

Oh well, atsakymo taip ir nesulaukiau. Jokio. Žmonės sakė „Tai palauk, jie labai užimti”. Na, prabėgo mėnuo, dar nesulaukiau.

Na ką gi. Pradėjau intensyviai googlinti, kas gi čia galėtų man padėti. Aha, pasirodo, yra tokia organizacija REACT, visame pasaulyje kovojanti su klastotėmis. Turi atstovybę Lietuvoje. Puiku. Pabandžiau per rekvizitai.lt pateiktą el. pašto formą jiems parašyti. Teisingai, niekas niekada į mano užklausą taip ir neatsakė.

O toliau sekė linksmoji dalis.

Pateikus skundą Vartotojų teisėms, netrukus mano mama (nes jos telefono numeris buvo pridėtas kaip pirkėjos tam, kad kilus keblumų pristatant prekę būtų galima su ja susisiekti) sulaukė UAB Salanetas (čia taip įforminta „Kvepalų sala”) vadovo Giedriaus Kankalio skambučio. Labai susinervinęs vyriškis mamai, paaiškinusiai, kad skundą užpildė dukra, sakė, kad

Jūs gal visai neturit ką veikti, dukra gal darbo neturi, trukdot valstybinių tarnybų darbą, skenavot 40 puslapių (čia tipo apie susirašinėjimo su jais screenshotus) ir juokinat visus.”

Dar jis pridėjo, kad „Kaip tik pirkėjai iš Panevėžio, taip ir skundai.”

Kai toliau besikalbant mama pasakė, kad norėtų susigrąžinti ne tik pinigus už prekę, bet ir siuntimą, G. Kankalis pradėjo purkštauti, kad “kas čia tie 1,77eur, niekis čia.“

Jau vėliau G. Kankalis paskambino ir man klausdamas, kam rašyti atsakymą į skundą, man ar mamai, liepiau rašyti man ir toliau reikalą tvarkyti tik su manimi, nes už kvepalus tai mokėjau aš.

Gegužės 24 d., ketvirtadienį, gavau tokį štai laišką. Jame, kaip matote, nebuvo nurodyta, kiek laiko turiu reaguoti, na ir šiaip, nebuvo aiškiai išdėstyta, kokių veiksmų toliau turėčiau imtis. Kadangi buvau labai užimta, nieko atrašyti jiems nespėjau.

Gegužės 28 d. Giedrius Kankalis iš pat ryto jau skambino mano mamai ir klausė, kodėl dukra neatsako į laišką. 🙂 Man neskambino.

Beje, rašiau ir Lanvin parfums atstovams. Į laišką, rašytą elektroniniu paštu niekas neatsakė, o į žinutę Facebook paskyroje gavau atsakymą, kad buteliukas atrodo originaliai, bet tokia kvepalų spalva būti neturėtų, o pardavinėti testerių taip pat negalima. Sakė, kad perduos gamintojams apie keistą atvejį. Kadangi atrašiusio žmogaus anglų kalba nebuvo pati geriausia, o susidomėjimas atveju – akivaizdžiai menkas, nieko daugiau taip ir neišsiaiškinau.

Kaip suprantu, jei nebūčiau sutikusi priimti grąžinimą už prekę, tyrimas būtų vykęs toliau, bet, atvirai pasakius, supratusi, kad ši situacija ir galima neteisėta komercinė veikla, jei būtų paaiškėjęs faktas, kad kvepalai buvo suklastoti, nelabai kam įdomi, o kiekvienas pabendravimas su 90-ųjų verslo standartais besivadovaujančiais UAB Salanetas atstovais man kelia nemalonias emocijas, nutariau kovą čia baigti, atsiimti pinigus ir bendravimą su jais nutraukti.

Vis dėl to, po to, kokio abejingumo sulaukiau iš institucijų supratau, kad kažką įrodyti ir išsiaiškinti teisybę yra labai sunku. O ar įmanoma? Gal ir įmanoma, bet laiko ir jėgų užimtų galingai. Neturiu aš tiek kantrybės.

Beje, Paryžiuje gyvenanti draugė buvo užsukusi į vieną pagrindinių Lanvin prekėmis ten prekiaujančių parduotuvių, kur pardavėja jai sakė, kad kvepalų spalva oranžinė būti tikrai neturėtų, o dizainas bei sudėtis nesikeitė, nes kvepalai dar pakankamai nauji (sukurti 2015 m.) 🙂 O testeriais prekiauti taip paprastai internetinės parduotuvės irgi negali.

Dar vėliau pastebėjau, kad kvepalusala.lt Facebook paskyroje klientams, kurie skundžiasi kvapo kokybe, parduotuvės atstovai atrašo, jog jų parduodamų prekių ir testerių, kuriuos galima pauostyti įprastose parduotuvėse kvapas skiriasi dėl to, kad (laikykitės) įprastose parduotuvėse kvepalai ilgas valandas stovi ant lentynų ryškioje lempų šviesoje. O į kokybe nepatenkintų klientų komentarus atrašinėja kažkoks Giedrius Aladinas. Įdomu, kas čia toks.

Ar įsigijau kvepalų klastotę? Nežinau, išsiaiškinti taip ir nepavyko, todėl dalinuosi tik faktine informacija apie tai, kaip viskas vyko.

Ar dar kada nors pirksiu kvepalus internetu? Labai abejoju.

Update:

Po straipsnio publikavimo sužinojau, kad puslapyje Check Fresh galima patikrinti produkto pagaminimo datą įvedus ant buteliuko apačios pateiktą kodą.

UAB Salanetas

Na ir ką. Rezultatas, kurį gaunam, labai įdomus:

Kažkas truputį siurrealaus, turint omeny faktą, kad kvepalai į rinką paleisti buvo 2015 m.

Įdomumo dėlei batch code įvedžiau į Google ir gavau 9 rezultatus, kurie visi kreipė į (kaip suprantu) ukrainietiškus puslapius rusų kalba ir individualių asmenų parduodamų šių kvepalų skelbimus.

*(Kiek vėliau ieškojau internete, tokį šių kvepalų variantą su nektarino ir žibuoklių vidurinėmis natomis siūlo tik vienas gana prastai vertinamas japonų puslapis https://global.rakuten.com/en/store/rugged-market/item/ub-la-eclatdefleursep-30/).

22 Komentarai

  1. Turėjau situaciją su veido pylingu, pirktu Akropolyje Vilniuje. Po poros valandų po panaudojimo buvo alerginė reakcija, ėmiau dusti. Laimei, viskas baigėsi gerai. Tada užsisuko ratas nuo šeimos gydytojos iki pardavėjo. Esmė tokia, kad alerginė reakcija yra individualus reikalas ir pinigai už kosmetiką negrąžinami. Ėmiausi rašytis su gamintojais JAV, kurie tvirtino, kad pirmas skundas istorijoje. Tai nestebina, nes skųstis labai sunku, nes nėra kam, niekas už nieką neatsako. Vėliau radau merginą su ta pačia situacija, tik ji nuleido rankas. Aš išsimušiau pinigų grąžinimą, bet užtruko porą mėnesių susirašinėjimo su JAV “Aš darausi tyrimus”, “Man paskyrė alergijos testą”, etc. Jie davė nurodymą Lietuvos tiekėjams man grąžinti pinigus mainais į prekę.

    • Weinraute Weinraute

      Bet šiuo atveju alerginė reakcija iš tiesų yra labai individualus dalykas. Įsijautrinti galima tiek pačioms natūraliausioms, tiek sintetinėms medžiagoms. Tai nėra produkto nekokybės požymis. Juk tie, kurie per savo klaidą suvalgo žemės riešutų, o yra jiems alergiški, neprašo dėl to kompensacijos. Kitas dalykas, jei ant pakuotės nėra nurodytos visos sudedamosios dalys, o jūs žinote, kad tam tikros medžiagos sukelia jums alergines reakcijas – tokiu atveju tikrai galima kapstyti giliau.

      Dar įdomesnis atvejis būtų, jeigu jums gydytojas alergologas būtų ištyręs, jog nesate alergiška priemonės sudėtinėms medžiagoms, o reakcija buvo.

      • Manau, kad ne viskas buvo nurodyta etiketėje. Bet iki to nepriėjome, nusibodo tampytis. Pinigus atgavau, buvo apie 60 eurų.

  2. Stalviršis Stalviršis

    Man tokiose situacijose labiausiai apmaudu ne dėl apgaudinėjančių verslininkų, o dėl visiškai neigalių instancijų.

    • Mahila Mahila

      Vat vat. Saugojau ilgai buteliuką, galvojau, tikrai gi paims ekspertizei. Oh well.

  3. Audra Audra

    %domus straipsnis

    • Mahila Mahila

      Ačiū 😉

  4. Na aš visada perku visus kvepoalus iš tos pačios parduotuvės, taip pat ir Lanvin. Tik tokiu būdu gliu jaustis rami, kad nieko blogo nenutiks ir produkcija bus kokybiška.
    Nors aišku, niekas negarantuoja, bet jau geriau pasitikėti vienu nei visais 😀

    • Mahila Mahila

      O kur perkat? 😉

  5. pirkus pirkus

    nu va analogiska situacija ir man su jais nutiko, tie patys standartiniai atsakymai, kvapas ciort zino koks, lipdukai puslem nueje, kai pakalusiau kodel , atsake kad kitaip neuzsiklijuoja nes buteliukas apvalus, he he …kazkodel kitur uzsiklijuoja nes parduotuvej ziurejau, o jiem neina uzklijuot. labai idomu kaip paziuri prie kvepalu rodo kad sandelyj 120 vnt TESTERIU, kokia gamykla gamina vien testerius. vinted pasidalinau kitais ju kvepalais tai nare isdejo i suns dienas mane kad fuflo prekiauju, o taip va.. o dar parasiau is darbo kompo tai jie atseke ir parase kad is darbo kompo jiems rasau ir esu nemandagi, o kaip but mandagiai tris buteliu kazko neaiskaus gavus

    • Mahila Mahila

      Turit gal foto? O beje, kas draudžia kažką rašyti iš darbinio kompiuterio? 😀

  6. Ona Ona

    As irgi gavau is ju testeri, kvapas turejo buti saldus, o buvo rugstus, toks pigus kaip maksimospigus canduo tualetinis. Kas dar idomu, kad tu kvepalu nebuvo niekur prekyboje, nes buvo limituoto leidimo, nei uzsienio puslapiuose, o va kvepalu sala turejo daug ju.

    • Mahila Mahila

      O bandėt kreiptis su nusiskundimu? Tikrinote pagaminimo datą?

  7. Mantvydas Mantvydas

    Puikus straipsnis. Šia tema turėtų būti daugiau kalbama. Aš taip pat ieškojau internete kvepalų, tai nustebino kvepalų sala su savo gausiu nišinių kvepalų pasiūlymu, per pus mažesnėmis kainomis lyginant su kvepalų parduotuvėmis, pristatymo terminais. O atsiliepimų puslapyje jokių. Dabar kai perskaičiau šį straipsnį, manau apseisiu ir apskritai prieš pirkdamas internetu pasiteirausiu gaminio kodo.
    Tarp kitko, facebooke nemažai grupių, kuriose prekiaujama testeriais. Iš nuotraukų nesuprasi, kad klastotė, bet įdomu tai, kad nišinių ir dizainerių testerių kvepalų kainos nedaug skiriasi. Tom ford private blend linija – 70eur už 100ml, o armani profumo (talpos nežinau) – 55eur.
    Akivaizdu egzistuoja ir kvepalų testerių juodoji rinka, kuriuos iš esmės dar lengviau padirbinėt, nereikia stengtis dėl dežutės, įpakavimo, kamštelių.
    Na bet iš kitos pusės yra tekę pirkti kvepalus internetu, gavau tikrai nekokybiškus, bet po to apvažiavus parduotuves ir pabandžius skirtingus testerius paaiškėjo, kad čia gamintojo problema – pakeitė kvepalų sudėtį ir tikėtina aliejų koncentraciją. Patikrinau gaminio kodą, pasirodo kvepalai originalūs. Tokia katės maiše situacija įmanoma ir perkant paprastoje parduotuvėje.
    Dar norėčiau paminėti aspektą, kad dažnoje parduotuvėje kvepalai iš tikro yra laikomi apšviesti ir dėl to jų kvapas, bei savybės pasikeičia. Ne kartą teko douglas parduotuvėje paimti testerį į rankas ir pajusti, kad jis šiltas, tai savaime aišku, kad kvapas nebebus toks geras kaip turėtų būti. Svarbu žinoma, kad parduodamos prekės nebūtų pastatytos arti šilumos.

    • Mahila Mahila

      Ačiū! Kaip jau sakiau, mane labiausiai šioje istorijoje įsiutino tas beviltiškumo jausmas, kad, turėdamas įtarimų, tu niekam nesi įdomus ir niekas neketina tau padėti.

      Ilgai tikėjau, kad žmonės exposina atvejus, kai susiduria su klastotėmis, bet, kaip suprantu, dauguma tingi vargintis ir prekes grąžina.

  8. Izi Izi

    Puikus straipsnis, gaila, kad jo nepaskaičiau iki asmeninės patirties įgijimo su Salaneto 90-jų sėkmės riteriu.Pirkau daiktą iš kt. jo parduotuvės,Bendravimo stilius identiškas, ne tik pinigų grąžinti nenori, nors atsiuntė ne tai, ką pirkau, bet ir terorizuoja telefoniniais skambučiais iš skirtingų nr., pyksta, jei užduodu klausimus el.paštu. Išsiaiškinau l.daug įdomių dalykų apie “originalių”medicinos prietaisų ypatumus LT. Esat teisi- mūsų, vartotojų, problemos – niekam neįdomios, mūsų teisės ginamos paviršutiniškai, sudarant įvairiausias kliūtis.

    • Mahila Mahila

      Man labai keista, kad, užuot nepatenkintą klientą pavertę patenkintų (kas, visgi, nėra taip jau ir sudėtinga), tokie pardavėjai imasi agresijos kliento adresu. Neįsivaizduoju, kur to išmokstama. Tiksliau, sunku suvokti, kad tai dar įmanoma šiais laikais.

      Gal galite išsamiau papasakoti, kas nutiko, kokie buvo pardavėjų argumentai ir pan.?

      • Izi Izi

        Miela Mahila, dėkoju už palaikymą. Mano patirtis su šia “firma” ( kažkaip negaliu jų pavadinti parduotuve, nes pardavėjo pareigų jie nevykdo) nesutilps į kelis sakinius.Nusipirkus prekę, vizualiai buvo aišku, kad tai nėra šveicariškas gaminys, kaip deklaruojama, netiksliai veikė funkcijos, dovana ( kuri buvo pridėta prie prekės) -neveikianti iš viso. Susisiekiau su pardavėju ( prekės išpakavimo pusvalandžio bėgyje), bet vietoj to, kad atsakytų į klausimus, parašė, kad privalau kreiptis visais klausimais į tiekėją, tiesa, per” čato” langą padėkojo už pastabą :-).Kai paklausiau, kodėl turiu kreiptis į tiekėjus, atsakė, kad pasiskaityčiau instrukciją ir parduotuvės taisykles. Pasakiau, kad viešinsiu tokį elgesį internete, tai pareiškė, kad manęs laukia daugiatūkstantinės baudos už juridinio asmens menkinimą ir tt.Na, žinot, esu ne iš kelmo spirta, dėl teisybės ” einu” iki galo :-). Paskambinau tiekėjui, šis neparodė didelio noro bendrauti ir akivaizdžiai buvo pardavėjo pusėje, liepė kreiptis į juos raštu, arba siįsti daktą patikrai.Susisiekiau su gamintoju, gavau atsakymus į visus klausimus be jokių mandravojimų, ar išsidirbinėjimų( kaip pas lietuvius- pardavėją ir tiekėją), parašė, kad daiktas švediško dizaino, pagamintas Kinijoje. Pranešiau apie tai tiekėjui, kuris dievagojosi, kad jų gaminiai griežtai sertifikuoti ir liepė pateikti įrodymų, kad prekė pagaminta Kinijoje.Po keliolikos bendravimo laiškų, tiekėjas pripažino, kad visi tos rūšies medicinos prietaisai LT rinkoje t yra pagaminti Kinijoje ir liepė kreiptis į pardavėją, kai paprašiau grąžinti pinigus.Vėl laiškų lavina pardavėjui…Galutinė situacija tokia, kad tiekėjas pardavėjui grąžina pinigus, , nes gamintojas man pažadėjo įpareigoti tiekėją tai padaryti, bet pardavėjas nesutinka priimti matuoklį, nes tipo jis naudotas ( įdomu, kaip patikrinti, ar veikia ir kaip veikia, neįjungus ? :-)).Tiesa, dar sulaukiau labai grąsinančių ir esmę neatitinkančių telefono skambučių iš 90 -ųjų riterio .Didžiąją dalį pokalbių įsirašiau.Vietoj to, kad atsakytį į klausimus, jis kažkodėl iš karto pyksta ir kalba, kad tokiai kaip man niekas netiktų, kad man nereikia tos prekės, nes aš esu problema ir tt. Vakar man paskambino ir ėmė priekaištauti, kad rado kažkur mano paliktą komentarą apie nekokybiškus kalmarus….:-)….Negaliu viešai sakyt, ką galvoju, bet, manau, kad suprantat.Žadu kreiptis raštu į VVTAT, koncultavausi telefonu, jie neabejoja, kad mano teisės pažeistos.Žinau, kad laimėsiu, bet kažkaip neskanu nuo šios istorijos, tikrai, daugiau LT rinkos internetinėse parduotuvėse nebepirksiu. Nebuvau net nepatenkintas klientas- buvau nustebusi ir uždaviau klausimus l.mandagia forma, kodėl taip atsitiko, bet iš karto pajutau tokią agresiją… Turiu l.daug tarptautinės internetinio pirkimo patirties, prieš keletą metų pati esu turėjusi internetinę parduotuvę, mano darbas bendrauti su pačiais įvairiausiais klientais, tokio unikaliai nekorektiško elgesio iš pardavėjo pusės nesu mačiusi… Galvoju, ar dėl 60 eurų man reikia taip vargti?! Bet, jei visi nuleisime rankas, atsiras dar daugiau tokių pardavėjų, kurie jaučiasi nebaudžiami.Štai tokia mano istorija “trumpai “:-)

        • Mahila Mahila

          Tai palaukit, teisingai suprantu, kad jie atsisako priimti prekę atgal ir grąžinti pinigus?

          Pas juos Kvepalų salos parduotuvės tinklapyje parašyta, kad atidaryti kvepalai nepriimami atgal. Mes, akivaizdu, savo pirkinį atidarėme, o jau tada suabejojome jo kokybe. Į pasvarstymą, kad, galbūt jie sutiks atgal priimti atidarytą gaminį dėl to, kad mano rankose nebeliktų įrodymo apie prastą kokybę, atsakymas buvo toks (ištrauka iš laiško, kurį rašė Salaneto atstovai):

          “Dėl Jūsų pasvarstymų apie sutikimą priimti atgal produktą, neva bijant, kad jis nekokybiškas yra netiesa. Mes pardavėjai žinome įstatymus, bei kada ir kaip produktas turi būti priimamas, juk privaloma priimti internetu pirktus daiktus 14d.d., tad tikslo ginčytis ir nematėme, juk šiuo atveju įstatymas būtų Jūsų pusėje, jei atsisakytume priimti kažką atgal. “

          • Izi Izi

            Visiškai taip, iš manęs atsisako priimti 2 daiktus , bei už vieną iš jų grąžinti pinigus, net gamintojas prašo ir tiekėjas neprieštarauja .Jau kreipiausi į VTAT, laukiu sprendimo, matyt, tikėjosi, kad nesivarginsiu, nenori netekti savo pelno, o aš nenoriu tokiam pardavėjui duoti uždirbti.Žiūrėsim, ar nugalės teisybė ? 🙂

  9. Nusivylusi Nusivylusi

    Geras straipsnis. Dabar supratau, iš kur tos geros kainos ” kvepalų saloje”. Patikrinau kelis kvepalus, pirktus iš kvepalų sala, ir supratau, kodėl ne tokie. Pasirodo, jau seniai baigėsi jų galiojimo terminas, kuris kvepalams yra 5 metai. O jie, matyt nusiperka už centus pasibaigusio galiojimo prekes ir parduoda, kaip už gerą.

    • Mahila Mahila

      Na, o ką manyti, kai toks kvapas, kokį pirkau, pasaulį išvydo tik 2015 m., o pagaminimo datą rodo 2000-uosius? 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.